AMBIENTACIÓ
DE LA CLASSE PRIMAVERA 2017
Tots els anys arriba la
primavera i cada vegada has de pensar en alguna cosa que hages fet. Resulta
pesat, any rere any, fer floretes, cuquets, papallones… Però de vegades la solució
t’arriba soles i poc a poc t’animes.
Amb aquesta reflexió vull compartir el procés i el resultat de les
activitats que hem realitzat a classe amb raó de l’arriba de la primavera.
La primavera va
manifestant-se poc a poc en la natura. De la mateixa manera, poc a poc anem
fent activitats del projecte, de matemàtiques, de plàstica i del centre d’interès
que ens ocupa: LA PRIMAVERA. Enguany, segons les característiques del grup de
xiquets (4 xiquets de 4 anys i 1 de 5 anys) i segons el projecte de treball
elegit (Les mans) hem fet les següents activitats:
1.- Papallones amb paper de cel·lofana.
La figura matemàtica treballada ha sigut l’oval.
2.- Cuc de textures: tela,
coto-en-pèl, cartró ondulat, paper de vidre.
Ací hem treballat les textures del projecte “Les mans”.
3.- Estampació amb botelles
de plàstic i amb esponges formant flors. Tècnica plàstica.
4.- Retallat i plegat amb
paper de colors, formant flors. Tècnica plàstica i centre d’interès” La
primavera”.
5.- Fotos de flors de l’entorn.
Hem utilitzat les TIC, concretament la fotografia digital, per aproximar als
xiquets al seu entorn més pròxim i descobrir la varietat de plantes al nostre
entorn.
I així ha quedat el nostre
racó de la primavera!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada