dijous, 11 de maig del 2017

PRIMAVERA 2017


AMBIENTACIÓ DE LA CLASSE PRIMAVERA 2017

 

Tots els anys arriba la primavera i cada vegada has de pensar en alguna cosa que hages fet. Resulta pesat, any rere any, fer floretes, cuquets, papallones… Però de vegades la solució t’arriba soles i poc a poc t’animes.

Amb aquesta reflexió  vull compartir el procés i el resultat de les activitats que hem realitzat a classe amb raó de l’arriba de la primavera.

La primavera va manifestant-se poc a poc en la natura. De la mateixa manera, poc a poc anem fent activitats del projecte, de matemàtiques, de plàstica i del centre d’interès que ens ocupa: LA PRIMAVERA. Enguany, segons les característiques del grup de xiquets (4 xiquets de 4 anys i 1 de 5 anys) i segons el projecte de treball elegit (Les mans) hem fet les següents activitats:

1.- Papallones amb paper de cel·lofana. La figura matemàtica treballada ha sigut l’oval.

2.- Cuc de textures: tela, coto-en-pèl, cartró ondulat, paper de vidre.  Ací hem treballat les textures del projecte “Les mans”.

3.- Estampació amb botelles de plàstic i amb esponges formant flors. Tècnica plàstica.

4.- Retallat i plegat amb paper de colors, formant flors. Tècnica plàstica i centre d’interès” La primavera”.

5.- Fotos de flors de l’entorn. Hem utilitzat les TIC, concretament la fotografia digital, per aproximar als xiquets al seu entorn més pròxim i descobrir la varietat de plantes al nostre entorn.





 
I així ha quedat el nostre racó de la primavera!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada